Shlager, Blondinbella och bakisfrossa.

Rätt låt vann! JAAAY!! Sanna Nielsen ägde showen. Jag har verkligen inte gillat henne tidigare, hon är den fula ankungen som blev svan i lördags, hon lyste som en stjärna, och kommer fortsätta lysa långt efter melodifesivalen är slut.... EMPY ROOOM...trallala!!

Jaha, på festen dyker Blondinbella upp med sin pojkvän Nils.. Jag har träffat Nils flera gånger tidigare. Han är en såndär riktig norrlänning, trevlig, snäll, ödmjuk. och står som en klippa i vinden när det behövs... Ja ni vet!!? Min fråga är, vad har dom för utbyte av varandra tror ni? Tjejen är ju inte den smartaste människan i världen... Men hon är iallafall rätt söt i sin dummhet :P I mellansnacket på melodifestivalen hade en deltagare på sig en palestinasjal, Bella pekar och utbrister: TITTA! Han har en såndär... Israelhalsuk! Och när dom sedan gratulerar Susanna Kallur för hennes prestationer och visar en filmsekvens från när hon gjorde världsrekord i häcklöpning låter det såhär:

Blondinbella -Men Hallå! Vem är hon?
Kompis -Vet du inte det? Hon är jättekänd, hon har en tvilling också!
Blondinbella -Jag vet vem Kajsa Bergqvist är.
Per Robin -Sussanna Kallur är ingen viktig person, skicka chipsen hitåt!

Festen fortsatte iallafall långt in på natten och det var jättetrevligt, ser fram emot fler fester hos Alex snart igen!

Idag har jag och Alex sovit halva dagen (SKÖÖÖÖÖNT!) Vi åt varsin Pizza till frukost och köpte sen med oss två paket glass hem som vi svullade i soffan :P (Ben and Jerrys, Caramel chew chew och Siaglass Lemoncurd med citronmaräng... mmmm:P)

Nu är jag på blogghumör så jag ska roa Er med några fler inlägg om en stund.

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Bella är jättesnäll och smart!! du skriver sådär för att du själv är tråkig och avundsjuk på henne!

2008-02-18 @ 08:32:17
Postat av: Wysteriia

Varför skulle du vara avundsjuk på henne? :) Tänker på Sofies kommentar ;P

2008-02-18 @ 14:01:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Emma

Hihi, ja, varför skulle jag vara det?!

2008-02-18 @ 14:47:44
URL: http://stylemma.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Nej inte Sanna, låten va ju så fruktansvärt tråkig..

2008-02-18 @ 19:10:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Yasmin

haha, jaha då vet man vad hennes "mrX" heter.. Norrlänning? Oj,hon som verkar ha något emot allt och alla som inte kommer från stockholm. haha intressant!

2008-02-19 @ 19:05:50
URL: http://ilovefood.blogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0