Sminkjobb jobb jobb jobb jobb..... och fotobias

Jag ringde Tobias Jacobsson igår och frågade om han hade tid och lust att komma till sthlm och plåta lite Pr-Bilder med mig, åt ett företag jag jobbar med. En timma senare plingar det till på msn att han är på väg till sthlm redan samma kväll.. :) Wiie!

Har jobbat i butiken hela dagen, samtidigt som Tobias vältrat sig i fotoprylar på butiken Scandinavian photo, efter några timmar dyker han upp som en solstråle, med sin nyinköpta fotomanick (?!) :P Modell för dagen var fröken Hanna-Maria som gjorde ett eminent jobb som modell. Pr-bilderna blev riktigt bra, och annonsen är färdig imorgon.. så då ska ni få se hur resultatet av det hela blev. :)

Jag tycker även att alla ska passa på att besöka Tobias blogg och hemsida www.fotobias.se .

Nu är jag tröött! Natti natt!

Puss och hej!


Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0