We love Negerballs!

Hur många av Er blir nattsugna på sötsaker?! Typ varje natt får jag begär på sötsaker och kan typ slänga ihop en kaka av vilka ingredienser somhelst, helst gör jag Negerbollar eller kokostoppar, för att det är gott och lätt att baka. Idag är jag hemma hos Alex och jag hittade ingredienser för att tillverka negerbollar.. wiie!!


Dagens Recept i ungefär:

50g smör
2dl havregryn
0,5dl socker
1-2msk Cacao
2-3Msk Sheridan Likör
Cocos

Blanda alla ingredienser i en skål, knåda små bollar av degen, rulla sedan i Cocos. KLART!



Såhär snygga blev dom! --->>   





TADAA!!

image47


Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg´s

ja blir också de, hehe :D brukar dricka en kopp oboj för de smarrigt (=

2008-02-22 @ 08:16:47
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Gallanbrallan

Åh, de ser jättegoda ut :D

2008-02-22 @ 11:22:41
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Maria

Det är bara att kika in igen :) Nu blev jag sugen på negerbollar, har inte ätit det på år och dar, kanske att man skulle prova med likör nästa gång ? :)Ser verkligen smaskiga ut, ha en härlig fredag!

2008-02-22 @ 11:59:30
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Lina

Haha seriöst du verkar lika mogen som Carro (och ja det vill säga total avsaknad utav mognad). Jag tar åtminstonde hand om mina barn och håller det rent hemma och ger dem de kärlek de behöver för att bli TRYGGA barn, mer än jag kan säga om andra. Vad jag gjorde innan jag fick barn kan jag absolut inte se hur det hör hemma här, varsågod och skriv om mig och att jag haft sex med fler än 2 personer och knarkat för det står jag för, men passa dig vad du säger om hur jag är nu för en bättre mammma kan du få leta länge efter!

2008-02-22 @ 13:08:11
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Lina

Och ehhh vi har väl aldrig lämnat Angie med Fredrik?!? nu vet jag inte vad du hittat på (kanske du också ljuger lika mycket som carro vad vet jag) men däremot hos sin farmor är hon ibland och där älskar hon att vara så jag ser inte problemet.

2008-02-22 @ 13:09:11
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Sv; Okej, vad kul! :D Ja det tycker jag du ska göra :) Tack, detsamma!

2008-02-22 @ 14:26:32
URL: http://gallanbrallan.blogg.se
Postat av: Lina

Hon var hos sin farmor där Davids lillebror också bor. Skulle aldrig lämna bort barnen till någon som inte ville ha dem. Och visst jag kan förstå att hon känner sig orättvist behandlad men du måste även förstå att när jag skrev det där så var jag riktigt irriterad eftersom David frågade om de hade någon magsjuka och de sa nej. Tydligen hade Carro sagt något till David innan men han har inget som helst minne utav det och jag vet inte vad jag ska tro så jag struntar i det hela. Orka hänga upp sig på saker! Väldigt omoget är det också att ta upp mitt förflutna, så vitt jag vet så rökte din kära vänninna hasch och det är precis lika olagligt som amfetamin.

2008-02-22 @ 14:45:41
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Postat av: Tilde

Gött:D

2008-02-22 @ 18:06:24
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: Tina

hahaha du såg du hennes inlägg att hon VET att ALLA i bjurholm vet att hon inte är en PUNDARE?
Så roligt faktiskt men det gör dom och många i umeå vet hon precis vem hon är, lika onödigt att skriva om carro i hennes blogg! förstår att lina måste fixa till
sitt rykte genom sina barn.. men det finns inge tvål i hela världen som kan tvätta den männsikan så att hon bli ren från sitt förflutna...

2008-02-23 @ 18:33:08
Postat av: Tina

Så att det ine folk ska missförstån så är itne Lina pundare längre... men skit i andra och fixa ditt liv för det verka vara tråkit flicka lilla (asså Lina) haha vem tar hand om angie om inte carro? carro pluggar, betalar räkningar och tar hand om hennes barn och inte bräsar och föder bara barn att hon betalar tillbaks skatt genom att jobba också, att du lilna är en samhällsbelastning

2008-02-23 @ 18:38:22

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0