Guuud i stilletter...

..Satan arsle, rövprutt och bajs.. Som vanligt, sitter jag nu här, dagen innan en fotografering och sover ingenting. Ska det vara så jävla svårt? Inga nya människor ska jag träffa heller, bara Linn och william. *gör bitchslap på sig själv*.

Jaha, och så har jag sprungit på stan hela dagen för att hitta alla grejjer som jag ska ha till plåtningen åxå.. Glitter, plastpärlor mer glitter, paljetter, schabloner, gardinringar(!?) och ohövligt dyra strasstenar från swarowski.. ja, så nu jävlar ska det bli bra! :)

Efter en lång stund: 

-Jag visste väl att det var nåt.. LÖÖÖÖSFRANSAR, fan det glömde jag..  Jag måste alltså kliva upp tidigare, eller inte sova alls, för att hinna åka till stan och KÖPA dom rackarna, hellvette åxå.

Jo, just, alla som har en lägenhet i sthlm över, kan ju vara vänliga, att bums höra av sig till MIG!!

Puss på Er!!

Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0