Nya butiken snart färdig..

Idag har jag varit och inhandlat diverse prylar till den nya butiken med Alex och därför haft stängt för försäljning. Vi har köpt en ny skrivare (Yaay!!) Snygg och Stylish, och den kan göra allt(!) :) Den kan faxa, kopiera, scanna, skriva ut bilder och annat... och se snygg ut samtidigt.

Vi har även varit på Ikea. Jag älskar Ikea, Dom har så många smarta förvaringslösningar, men fyndavdelingen är den bästa, där hittar jag alltid massa nödvändiga prylar, som Idag hittade jag jättesnygga ljusstakar för bara 19kronor/st. Så jag köpte massor av dem, och senast jag var där hittade jag sjukt snygga förvaringslådor för bara 15kr, Jag köpte allihopa och har dem nu i butiken.

Jag är så jäkla trött nu, har spänningshuvudvärk, så jag ska sova en stund.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Token Fotograf

Hej det e bara säga till så kommer jag förbi och kollar sen =) kul att du skaffat butik ju =)

Kjam Björn *token*

2008-01-23 @ 10:44:20
URL: http://www.tokenfotograf.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0