Bakispåsar och trötta ögon..

Jag var ute på partajj igår, och av mina ögon att dömma så blev det en hård fest.. Lagom stora påsar har bildats under ögonen och ögonvitan är nog mer åt det rosa hållet.!! Hmm.. Men vad göra?

Mitt bästa tips är rå, kall POTATIS!  Tunna skivor är det som gäller här! Använd en osthyvel, det är bäst och enkelt att hantera i förvirrat tillstånd.

image87   +    image88Potatis
från ca: 2kr/kg 
                                                                                                hos närmaste ICA.
Osthyveln Anders-Petter 75kr

Anders Petters hyvel är helt i rostfritt stål, med en tilltalande design. Skaftet är ovalt och ligger skönt i handen. Skärskårans lila del som sticker ut är längre och vassare än vanligt, vilket gör att man lätt skär fina leverpastej- och gurkskivor, och strimlar vitkål. Även av mjukare hårdostar blir det fina skivor. Anders Petters osthyvel får högt prestandabetyg och blev en av testgruppens favoriter. Till ett rimligt pris, dessutom!  www.smartson.se

Glöm inte att dricka massor med vatten för att återfukta också!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag gillar dina roliga tips, jag provade detta idag, det gick jättebra, jag känner mig mer pigg och vaken och "påsarna" försvann.

2008-03-02 @ 14:05:37

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0