Jag är bögvänlig!

image165

Påsken är borta nu, och en ny arbetsvecka är i synhåll...
Yay!! Vårt senaste projekt heter,.. eller ja, det heter inget speciellt ännu, då det är knappt påbörjat. Men det går iallafall ut på att Jag och några vänner ska bjuda hem lite glada HBT-personer som gillar att synas och bjuda på sig själva. Sen har vi ett gäng stylister, makeupartister, fotografer, assistenter och annat löst folk som ska styra upp allt till en enda underbar kompott av KÄRLEK!

Tanken är sedan att det hela ska bli en utställning med just temat Kärlek! Just nu letar vi efter företag som vill sponsra vårt event på olika sätt och även efter glada människor som vill delta, så känner du dig manad för uppdraget(?) eller helt enkelt vill bara hjälpa till på något sätt, så är du mer än välkommen att höra av dig!


Jag är Projektledare för detta och till min hjälp har jag underbara:

-Linn www.livetsomlinn.se
-Per-Robin www.hanky.se/robin
-Tobias www.fotobias.se





Kommentarer
Postat av: Ann

Det låter tokskoj, jag är på!

2008-03-25 @ 08:01:34
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Benita

Hej! Tänkte efterlysa min tandblekning. Betalade innan påsk och det har fortfarande inte dykt upp något, är det postat eller?
[email protected]

2008-03-27 @ 20:20:08
Postat av: Emma

Förlåt att jag inte varit online och sett din kommentar Benita! Jag hoppas din tandblekning kommit fram, annars måste du höra av dig igen! Berätta gärna hur det går åxå! Glöm inte att visa oss sen hur vita dina tänder blivit!

2008-04-03 @ 02:26:48
URL: http://www.stylemma.blogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0