BIG love!



För dig som gillar tjocka tjejer, men kanske är en newbie, och inte vågar gå ut och flörta hem en egen drömkvinna kan du nu köpa Fatima Fong. Hon kostar endast 299kr, så man kan ju säga att det är ett kap, och att man får väldigt  mycket för pengarna :D

Billigare än en dejt, för Er som vill testa!

Dom beskriver henne såhär:
"Denna tjocka kärleksdocka står för ren lust - hon väcker din sexlust med sin härliga bakdel, sin jättemage, de härligt feta låren och de jättestora hängpattarna med styva bröstvårtor."

"Njut av extatiska lustkänslor när du glider in i henne - oralt, analt eller vaginalt."

www.kino.se


Hehe!

/Puffi


Kommentarer
Postat av: Alessandra

God morgon!

Skulle ha fått gå på en sån där fotografering, där man blir sminkad och fixad i håret. Men nu blir det ju inte så. Antar att jag kanske kan boka om, annars får jag en ny chans i december, men det är ju ett tag till kvar till dess! =/

Hoppas din dag blir bra, för det ska min bli =D

2008-09-23 @ 08:02:14
URL: http://issylee.blogg.se/
Postat av: Isabella

Absolut! Det vore jättekul att göra ngt ihop :) Har ni några särskilda idéer framöver som ni ska/vill genomföra? Älskar din styling på de MB-sesisoner jag sett så det vore riktigt kul att se vad du/vi skulle kunna göra av mig ;)

2008-09-23 @ 14:47:13
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Britta

din blogg gillar jag verkligen skarpt!!

2008-10-02 @ 18:06:08
URL: http://brittaknas.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0