Bilderna från igår, och...

Här är bilder från igår, som jag brutalt har stulit från http://www.stilrobin.com/ utan att ens fråga, I hope he don`t mind!! Do you?!

Varför jag inte gillar blondinbella(?!) tänker jag inte gå in på för tillfället men.. Det är väl jobbigt för henne att inte hela tiden vara älskad av alla människor, men det är ju även det som gör hennes blogg så stor. Om man räknar bort alla som läser hennes blogg för att hon är en jobbig stockholmsbrutta som de gillar att irritera sig på, och sen de som slickar röv på henne bara för att få cred själva. Hur många läsare finns då kvar? Det är ju faktiskt på grund av mig och alla andra "Bella-motståndare" hon är Blondinbella med hela svenska folket, belive it or not!!


Och sen till "Emma" som undrade vilken diet jag går på?!

"Seven Eleven-dieten"
heter den, och den går ut på att man ska äta så mycket skräpmat och godis att man hamnar i trans (även kallad palt-koma där jag kommer ifrån) Då är det sedan lättare att komma till insikt med olika saker, vilket i sin tur leder till en mer givande tillvaro och bredare syn på livet. Bredare bak får man sedan på köpet!!

Och förresten "Emma" (fint namn by the way!) Jag kommer från norrland. Puss!


Jag, "Stilrobin" och Sandra


Amir och hans kompis


Viktor, P-Robin, Blondinbella

 
Nils(storstadspojken) och Erik

 
Tommy, min nyfunna släkting :)

//Puffi

Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0