Blondinbella på besök.

De som står på listan för kvällen är bland annat Blondinbella och Storstadspojken, Sibel från Idol, Robin Fröström från Finest och Kenzas bögpolare Amir. Vi får se hur kvällen utvecklar sig. Jag har rullat håret och laddat kameran, men jag kan ju säga i förhand, (utan att någon känner sig utpekad) att jag inte är särskilt förtjust i vissa av dessa personer.

Självklart har vi även bjudit in några vettiga personer med åldern inne för att dricka alkohol. Och är du själv sugen på att komma så får du kontakta mig, ju fler desto roligare, ellerhur!? Alla är välkomna!

En liten resumè från tidigare festerP





Mvh /Puffi

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe hoppas inte du menar mig ;)

haha vi ska se vad jag kan hitta på, haha!

2008-09-12 @ 18:14:12
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe okej sant (a) ja det gör vi :)

2008-09-12 @ 18:23:05
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Anonym

Jasså ni röker spice, vad mysigt för er.

2008-09-13 @ 04:04:59

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0