Festen är slut..

.. Och Blondinbella och company har gått hem! Jag hade faktiskt trevligt och det berodde inte på blondinbella, för som de flesta vet så gillar jag inte henne. Jag träffade däremot flera andra, nya bekantskaper. Amir som driver www.gaybloggen.com var en trevlig kille, och söta Tommy från östersund visade sig vara ingift släkt med mig.. Sedär så det kan gå!

Jag träffade även Robin som driver bloggen www.stilrobin.com som var på dejt med min Per-robin. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte det finns någon framtid de två emellan.. Ni vet den där lagen, att lika löser lika, det funkar helt enkelt inte med två killar där den ena är fjolligare än den andra. Dömt att misslyckas helt enkelt! Det dom båda skulle behöva är en redig karl som håller dom i skinnet, så att dom inte spårar ur totalt!

Imorgon är det fest igen, det ser jag fram emot :)

Nu ska jag sova, för jag ska upp och jobba på Magnani imorgon!

Puss o natt!  /Puffi


Kommentarer
Postat av: av

varför gillar du inte blondinbella? Har hon gjort dig någonting?

2008-09-13 @ 06:48:36
Postat av: Zücker

Hallå mutti! Trevligt att du är igång med bloggen igen! Kul med b-kändis party :)

Jag fick ordning på bilderna nu i alla fall, så nu ska jag försöka skriva oftare i bloggen! Funderar på att fråga nån resetidning eller nåt om sponsring, vad tror du? Du brukar kunna sånt! Vet du om robin el nån nämnt min blogg för några dar/en vecka sen? Hade nämligen 117 besökare en dag mot de 30-40 jag brukar ha. puss

2008-09-13 @ 08:04:34
URL: http://newinyork.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: vad söt du är, jag kommer mer än gärna tillbaka, det var jättemys :) pussen.

2008-09-13 @ 14:25:37
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Emma

varför gillar du inte blondinbella? och en till sak per-robin och robin var ej på dejt..ingen som förstår..suck.. Robin gillar inte heller blondinbella..men hon gillar inte han heller..antar blondinbella inte gillar dig heller...för du vet! Sthlmare..ja säger då de..suck haha..skaffa mer liv en o klanka ner på andra?:) vad för diet går du på?

2008-09-13 @ 14:39:37
Postat av: av

okej känner tyvärr inte henne bara läst hennes blogg! okej vad tråkigt :(

2008-09-14 @ 01:49:36
Postat av: robin fröström

Hoppas att du inte såg mig som den fjolligaste ;)

2008-09-28 @ 18:27:45
URL: http://www.stilrobin.com

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0