Nudlar, plugg och white trash

Idag har jag ätit nudlar till lunch, allt för att känna mig som en tvättäkta student, tyvärr infinner sig inte den rätta känslan, och jag har istället fått sura uppstötningar som smakar räka, vilket i sig har resulterat i ett lätt illamående. Jag känner mig allmänt som ett "white trash" för tillfället :/ Kanske känns det bättre om jag dushar, fönar håret, och tar på mig lite fräcka kläder..

Jag har ägnat dagen på google och hittat denna fräcka nudelklocka, som jag önskar mig. Den har en inbyggd röst som talar om när nudlarna är perfekta och klara. Vad mer kan man behöva som student?!

Instant Noodle Perfecting Timer från Audiocubes hittar man för 19.99 USD hos:
www.audiocubes.com

Kommentarer
Postat av: dorion

hihi. roligt och sött!

2008-09-20 @ 17:13:30
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0