Utmaning

Ann slutar aldrig envisas om att útmana mig med olika uppdrag, är det inte att fota sminkväskan, så är det att flasha sitt innersta genom att visa badrumsskåpet på bild. Denna gång är det en lista på olika modeattribut, där jag ska komma med min åsikt. Här kommer den...

1) Spets- Hetare än sahara.

2) Höga Stövlar- Jo absolut.
3) Vadlånga kjolar- Snyggt, men endast om du är lång

4) Baggy jeans- Inte än.

5) Det dressade modet- I like alot.
6) Halvöppna skor, typ håliga skor- Ja tack, gärna boots med öppen tå.

7) Kilklackar- Känns lite off, inte min grej.
8 ) Capen- Ja, hetthethett, helst i tunnt ullmaterial, och gärna i någon läcker färg. Tänk senap, rödbeta eller grönkål. Men svart funkar alltid!

9) Leopardmönstrat- Hett i höst!

10) Kappor i glada färger- I love! Själv har jag en lila

11) Rutigt- Yes! Gärna om man blandar olika rutmönster, hetthett!

12) Väst- Ja, snyggt att kombinera till mycket!

13) Hatt och andra huvudbonader- Hatt är hett! Stora, små, med prydnad eller utan. Den perfekta acessoaren till det dressade modet, men bara för de som vågar!

/Puff!


Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-19 @ 17:51:15
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha men vafalls, lite utmaningar skaru ju ha :)

2008-09-21 @ 08:36:52
URL: http://kykyri.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0