Jag stal en smörgås.. Borde jag skämmas eller?

Klockan 09.30 imorse, vaknade jag av JG som slet i mig...

-Emma, Emma., Viktora och Daniel ska gifta sig!
-Hmm.. Jag noterade det och vände mig om, och försökte sova, en stund till... Jag vaknade raskt till, när JG slet i mig, han skulle till jobbtorget, och det var bråttom.. Pronto!


Sömndrucken gav jag mig ut på en promenad på väg mot slussen.. Jag gled in på Sandys för att köpa en frukostmacka. Jag valde en av de färdiga Wraps som redan låg framme och ställde mig i kassan.. Någon diskade i köket, och jag ropade:

-Hallå!
(skrammel och vatten som rinner)
Hallå, är det nån där?
(skrammel)
-Ursäkta!
(boink skrammel)

Uppenbarligen ville de inte sälja något, men jag var hungrig, så jag suckade och gick därifrån, med min Wrap i handen, utan att betala..

Borde jag skämmas nu, och gå tillbaka imorgon för att betala?


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha. Nej orka skämmas ;)

2009-02-25 @ 00:40:35
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej inte skämmas o inte gå tillbaka...De e det inte värt när de inte klarar av att bemanna kassan när de har kunder...något INTE service minded där skratt

/jessi

2009-02-26 @ 19:43:49

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0