Badeschiff!

Ligger i sängen, efter en lång och jävligt kall och blåsig dag ute.. Jag har besökt marknaden i Mauerpark tillsammans med Malin, jag har funderat på att sälja lite smycken där på söndagar, så jag tror att jag ska testa nästa helg, och se hur det går. Jag träffade en rolig gaykille som sålde balla David Bowie tröjor, som jag vet att Alex skulle älska.. så om han kommer snart och hälsar på, så får jag väl ta honom till hans butik (www.letitbleedberlin.com) i Kreutzberg.

När vi ändå var i Prentzlauer berg så bestämde vi oss för att göra en snabb visit hos kidsen på Project volunteering, för att värma oss en liten stund, och snacka lite skit..

Nu är vi hemma igen, och fortfarande frusna, därför tänker jag och Malin ska till Badeschiff och mysa ett tag.. Så nu ska jag packa ihop handdukar, badkläder, lite olika hårinpackningar och anisktmasker. Jag ska bli skitsnygg för jag tänker nämligen vårflörta lite här i berlin ;-)

So long babies!


Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0