hur mötet gick..

Jag vill bara berätta lite om hur mötet gick häromagen, med de två australienska fotograferna..

...Jag träffade Ingrid och Scott igår, på cafe KLADDKAKAN i gamla stan (mitt favoritställe:P) Dom var jättetrevliga och snälla, och det var lite lustigt, för vi hade bestämt att vi skulle ha varsin idè med oss, som vi kunde diskutera, Och jag hade sett två sessioner i den nya tidningen Perfect, som inspirerade mig jättemycket, den ena var lite gotiskt spöklik och var fotogreferad i ett kalhygge och den andra var provokativ, och fotograferad i ett ökenliknande landskap, med en bodysuit av spets bland annat. 

De hade med sig bilder på en location som fanns i närheten av där dom bor som var riktigt läcker, vart den är vill jag inte avslöja, med risk att något annat team åker dit och fotar innan oss :P Det roliga var att deras styling-idè gick ganska mycket i stil med min inspiration, och det var ju lyckat, så nu letar vi en duktig modell och mua som vill hänga med och fota detta :)

Jag har tänkt fråga en MUA, men om det är någon duktig mua som läser detta (?!), så går det bra att anmäla sitt intresse, om inte annat för framtida plåtningar och samarbeten:D

Och är du modell, och gärna har långt blont hår, har en del erfarenhet och gärna är med i en agentur, så hör av dig!!

www.sjodahlrichardson.com
www.emma.carbonmade.com

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

fan det är nu man vill vara blond o lite mer "modellig" ;P haha.



Hoppas ni hittar någon :)

2008-10-25 @ 07:32:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Ann

Åh va spännande :)

2008-10-25 @ 08:04:37
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ingela

Åh hämnade här av en slump. Måste ju säga att det var en väldigt rolig slump. Hi hi :-). Lång modell som har långt blont hår anmäler sig här som även är med i en agentur. Kan inte sluta fundera hur jag lyckades halka in på ett banaskal här.



MVH



Ingela

2008-10-25 @ 21:49:02
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: Jannike

Inte blondin, men vill ni ha en svarthårig modell är jag sugen. ;)



/Jannike

2008-10-26 @ 21:10:22
URL: http://jannike.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0