Day..

Är hemma idag.. Packar min väska, och lyssnar på mina älskade Bat for Lashes. Hittade helt oväntat, en Marabou chokladkaka med mintkrokant på balkongen, den har nog legat där några veckor, men det kändes tröstande med lite choklad, haha.. för dagen började inte särskilt bra.

Jag har lite ångest över hur jag ska kunna slutföra min utbildning i Berlin, min dator är sönder.. ska jag typ låna en offentlig? Jag borde köpa en ny, men min ekonomi tål inte det just nu, fan(!), jag är ju ganska beroende av en dator efterssom jag läser på distans.. Suck!

Den här låten är till dig Alex


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Emma!



Du får hojta till om ni behöver någon som hoppar in extra på Magnani nån gång :)



Kram

2009-02-09 @ 16:06:06

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0