Årets julklapp, Sumodräkt.

Jag har hittat årets juklapp, Jag menar, vem vill inte ha en sumodräkt? Fina huvubonader följer även med, i form av en läcker japansk frisyr. Godingarna kostar bara 299kr/st, hos Halens.se

Puffi tipsar: Köp en åt både dig och din sambo/pojkvän/flickvän, så kan ni nästa gång det blir gräl boxas omkring i dessa. Mycket coolare än att slåss och att kasta porslin är bara sååå last year!

Nä, plikter kallar, nu ska jag dyka ner bland lakanen och bli knådad av världens bästa Alex... För jag har jobbat sååå hårt idag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Bra tips! ;)

2008-12-03 @ 23:41:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Isabella

Haha, jag vill ha dem! Men jag tror jag är för liten :( Jag kanske skulle kvävas inne i sumomagen eller nåt? Det är ju inte så kul.



Har lagt till dig i min länklista på bloggen, like u. Men du borde uppdatera oftare tycker jag - jag vill ju veta vad du har för dig! ;)



Kramar!

2008-12-06 @ 22:05:20
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Puffi

Hej isabella.. jag vet att jag är värdelös att uppdatera bloggen, min laptop har varit sönder ett tag, och jag har halt enkelt inte tid och ork att uppdatera så ofta, men ska försöka bättra mig lite:) Kul att du läser iallafall!



Mvh

Emma

2008-12-07 @ 22:00:33
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Melene Olsson

haha, skön julklapp! Ska jag nog köpa till bror min ;P

Svar: Haha, jag låg inte med nån! det va ett jobb som vi gjorde för ganska länge sen.. En visning för självaste Eddie Funkhouser =) Så då fickl vi betalt genom smink! ;) hehe.. Men grymt smink är det... testat hans smink ?

2008-12-11 @ 20:33:00
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej!

Jag heter Paula och jobbar som webproducent på Halens.

Roligt att du skriver om våra produkter, det vill vi självklart lyfta fram. Med hjälp av bloggtjänsten Twingly får du automatiskt en länk tillbaka från vår webbshop till din blogg när du länkar till våra produkter. Länken till din blogg visas på vår produktsida och blir synliga för våra kunder. Samtidigt kan vi genom länkningen ge dig helt nya läsare och sprida kännedomen om din blogg.



Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:

1. Skriv ett blogginlägg

2. Gå in på den specifika produktsidan på Halens.se, t.ex. www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!

3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg

4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss

5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se



Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten..



Har du frågor eller funderingar så tveka inte på att höra av dig till:

[email protected]



Ha det bra

Paula

2008-12-16 @ 17:31:44

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0