Ni som undrar vem jag är! (gör någon det?)

Istället för att skriva en töntig lista om vilken maträtt jag tycker bäst om och vilka filmer jag helst ser, så väljer jag att publicera en liten text som Robin skrev om mig för..hmm.. Var det 3år sedan kanske(?!), när jag ville ha en presentations-text till en communtity jag då var medlem i.

Här ÄR jag, svart på vitt, utan krusidull!

Hejsan!

Emma är glamourkvinnan ni trodde bara existerade i era drömmar. Lika självklart att hon har med sig ett av sina många varierande Dior läppglanser, är att hon har det största leende ni kan tänka er. Emma är den där fylliga ljuvliga kvinnan med några underbara kilon extra att älska, och annat än att älska henne är en omöjlighet.

Emma gillar pojkar men hon tackar inte heller nej om hon träffar den rätta kvinnan och de kvinnor som Emma söker är äkta glamour-flickor som precis som Emma intresserar sig för smink, kläder och allt som rör skönhet.

Var inte rädda för att ta kontakt med Emma bara för att hon ser ut att tillhöra en omänsklig dimension när det kommer till utstrålning, Emma är inte bara snygg utan har även hjärtat på rätt ställe!

MVH
Robin, legitimerad människokännare.

Kommentarer
Postat av: David

Hej. Tack för kommentaren. Jag bor i Uppsala men jobbar i stockholm.

Jättefina bilder. Du verkar jätteduktig.
Vet inte om jag håller för att ta emot beställningsjobb, haha. Men jag målar gärna till andra. Det är ju en jättekomplimang. och det är roligare om det finns ett syfte.
Du får höra av dig så kan vi ju se om vi kommer fram till något skoj. Kram

2008-03-16 @ 14:35:53
URL: http://okdag.bloggagratis.se/
Postat av: Jessica

En sån Robin skulle alla behöva! Bra och annorlunda pressentation...det blir roligt att läsa =)/Jessica

2008-03-16 @ 22:26:15
URL: http://jessica4you.blogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0