Changes...<3

Jag har bestämt tänkt dra ner på takten litegrann. Det har varit alldeles för mycket på senaste tiden. Jag orkar inte med allt, så jag får problem med att hinna allt jag vill göra, och samtidigt ta hand om mig själv.

Steg1 Flytta ifrån min kompis som jag förövrigt både bor och jobbar med, vilket är påfrestande.

Steg2 Koncentrera mig mer på skolan. Den har kommit i andra hand ett bra tag nu, så nu ska jag satsa 100%.

Steg3 Äta havregrynsgröt varje morgon. kanske låter fånigt, men jag har märkt att jag äter bättre resten av dagen när jag gör det, samt att blodsockret håller sig på en stabil nivå, så jag blir mindre dramaQueen i vardagen.

Steg4 Ta hand om mig själv på något sätt varje dag, tex. göra ett fotbad, ansiktsmask, manikyr, gå på museum eller bio, läsa i en bra bok, eller något annat som man gör, bara helt för sin egen nöjes skull.

Steg5 Jag ska höra av mig till en kompis som jag inte har pratat med på ett tag. för jag uppskattar dom, även om jag inte visar det, eller orkar träffa dom så ofta.

Steg6 Kontakta en psykolog! (I need it soo bad!!)

Ja, det där är väl en bra början iallafall, det är bra att inte sätta upp för stora mål till en början. När jag fått ordning på det där, så kan jag ju kanske addera mer saker.

Puss o kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

jag ska se över mina korsetter lite ;) haha. Hade varit jättekul om du vill sminka! :D Ska se om jag hittar någon fotograf som är sugen på att hjälpa till också :)



Vad heter concealern du pratar om? Värd att testa kanske? :)

2008-11-28 @ 20:49:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Tack, ska ta och spana in den :)



När ska vi ha det där mötet då? Jag vill verkligen att det blir av! ;)

2008-12-01 @ 16:22:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0