Våga vara vem du vill! ...som Boy Britney!

För mig är det viktigt att leva ut mig själv, att våga vara den jag är. Jag tror att alla människor föds med förmågan att se möjligheter, och att våga vara den vi är, men att skolan och vår uppfostran många gånger lär oss att begränsa oss själv snarare än att lära oss att se möjligheter, det är tråkigt. för livet är kort, och det är viktigt att ta vara på den korta tid vi har.

Jag ska från och med idag börja skriva om personer som inspirerar mig på olika sätt, det kan vara något dom uppnåt eller något dom är, så länge de är inspirerande på något sätt.

Jag tycker att det är minst lika viktigt att värdera persolighet och personlig utveckling som det är att mäta fysiska framgångar, som arbete och utbildning. Vad jag vill säga är att jag tror att det är viktigt att ha en sund balans mellan de båda för att må bra.

Den här killen inspirerar mig, efterssom han vågar kliva utanför normen, och han lyckas med det, för han är trygg i sig själv, och sin identitet.

Titta och bedöm, vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Han e cool å följer sin egen stil. Han e min förebild!

2008-11-19 @ 13:05:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0