Godmörning fellow sisters!

Jag är så glad, för jag såg precis att Evans har börjat frakta till sverige. Evans är som ett tjockis-ZARA, alltså ett paradis för tjockisar som gillar mode. Ni ska veta hur svårt det är att hitta snygga kläder i rätt storlekar, som sitter bra på alla extra kurvor?! Not easy! Alla kläder är fula och anpassade till människor utan personlighet och självkänsla, det är väl antagligen så dom flesta tjockisar är, dom skämms över sig själva. Det gör INTE jag! Hey jag vet att jag är tjock, men jag vet även att jag är snygg och attraktiv. Ibland har jag kanske lite för mycket självförtroende, men hellre det, än inget alls!!

Ryck upp Er tjockisar!!

För alla tjockisar som är som jag, och älskar mode, så rekomenderar jag Evans, dom fanns förut i stockholm, på Debenhams, men försvann när Souk öppnade där istället. Ett tag var man alltså tvungen att åka till London om man ville ha moderiktiga kläder, men nu fraktar dom alltså till sverige, så man kan beställa direkt hem från deras webbshop
www.evans.co.uk






Dessa två snyggingar hittade jag på REA-avdelningen för bara 15pund styck, klänningen är gjord av silke, så jag tycker att det är ett ritigt fynd!


Puffi Vill HA!

 

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet - ,

Silkesklänningen är alldeles för underbar ! Har kollat på den endel, och den skulle vara underbar till den varma sommaren att strosa runt i på stranden =)

2008-10-03 @ 21:03:58
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: heidi

FANTASTISKT! Jag är också en tjockis, haha, men älskar min kropp och vill inte gömma mig under alla fula tält som ska dölja så mycket som möjligt, för "man får ju inte synas om man är tjock".



Jag gillar förövrigt din blogg, hittade den nyss genom modellbilder. Go you!

2008-10-14 @ 13:56:50

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0