Grattis Cecilia!



Ja, må hon leva! Ja må hon leva! lalallalalaa aa..

Brukar prata med söta Cecilia då och då.. Vi har väl några gemensamma bekanta, då hon brukar modella, och jag är stylist. Och så har hon ju en bra blogg som  jag självklart följer :) Efterssom jag jobbar smycken, och jag vet att Cecilia älskar smycken så fick hon självklart paket från oss nu idag när hon fyller år :) Detta halsband är ett av mina personliga favoriter faktiskt:) Visst är det fint?! Jag tycker det passar henne jättebra! Ni hittar det på www.magnani.se

www.wysteriiasblogg.se

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag tycker det passar mig sjukt bra faktiskt!! ;) hihi. TACK :D

2008-10-27 @ 22:00:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0