Köpenhamn??

Sitter på centralstationen i Malmö, för att läsa min mail, och försöka hitta någonstans att låsa in min jobbiga och tunga väska till imorgon.. För jag tänkte kanske åka till köpenhamn, det tar tydligen bara 30 min och kostar 100kr, och det kan jag väl kosta på mig, med min lilla studentbudget?!

Idag har vi haft en föreläsning i social ekonomi, talat om begreppet "Sammhällsentreprenör" och delat med oss av våra visioner för framtiden, det har varit både intressant och lärorikt.

Igår hade vi en intressant föreläsning om kreativitet, med följande övningar, det var mycket intressant och öppnade ögonen, för vad är igentligen sann kreativitet? När är man kreativ? Vad anses vara kreativt, och finns det olika sätt att vara kreativ på? Väldigt intressant måste jag säga :) Jag är väldigt glad att jag åkte ner till Malmö, för nu har jag fått en push framåt, och jag är inspirerad att dra igång med min projektplan, mer om det en annan gång!

Vad är kreativitet tycker du? Det vore väldigt intressant att veta, för det finns nämligen många olika sätt att se på saken!









Kommentarer
Postat av: Ann

Men vad är det du blir?



Jag läser min sista kurs nu, sen är jag klar med min barnskötarutbildning. Det blir lite som knark när man börjat plugga tycker jag, man bara måste ha mer :P

2008-10-17 @ 06:53:36
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kreativ är att vara aktiv å uppfinningsrik å våga-

Stig in på tvättäkta kalvdans och sysyltad lingonsaft ikväll om du har tid!

2008-10-17 @ 12:54:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Li

Hej!



Fin blogg du har:)! Tidigare när jag pluggade i Lund brukade jag åka över till Köpenhamn ibland och det var mysigt! Vad pluggar du?



Kram

2008-10-21 @ 05:40:14
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0