Jaha, då var det fredag...

Idag har jag jobbat med pärlshopen, jag har soreterat massa pärlor och gjort coola blandningar med namnen "This is disco" och "Take me to your heaven"..

Just nu kollar jag på IDOL, det är Abba-tema idag, jag älskar Abba... IDOL-lars gjorde precis precis en version av Moneymonyey, där han såg ut som Willy wonka på heroin, det bra, han var underhållande, och gjorde sin egen version av den..

Jag har inget att säga idag, så jag ska hålla käften... haha!

Vi hörs lite senare istället!

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Tack så mycket för din komplimang! Det var bra tips det där med avikande färg på en också!

Ha det fint!

2008-10-24 @ 23:55:55
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0