Bloggstatus, är jag för tråkig?

Vecka 4

-Måndag: 30

-Tisdag: 57
-Onsdag: 28
-Torsdag: 23
-Fredag: 27
-Lördag: 18
-Söndag: 17


Totalt: 200 unika besökare v.4

Bloggbetyg:
Underkänt



Ja, som ni kan se, så är min status i blogg-sfären inte så hög just nu, jag bloggar för sällan, och jag kanske är för tråkig, helt enkelt?! :P

För precis ett år sedan, hade jag över 200 unika besökare varje dag här på bloggen, dom tiderna är över, helt klart.. Jag antar att jag borde blogga oftare, men vad mer kan jag göra för att du ska läsa min blogg? Vad vill du läsa om? Tala om för mig, och jag ger all min kärlek tillbaka till dig! :)

P.s Hjärtat är en liten värmekudde och kommer från Nyttadesign (139kr) Klicka på bilden så kommer du till deras webbshop.


Kommentarer
Postat av: carro barra

2009-02-02 @ 23:42:09
Postat av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Hehe ja vet.. ok om de hade luktat lite gott med de gjorde dom ju inte.. Va tyckte du om mässan då?

2009-02-03 @ 15:16:14
URL: http://malinnestor.se
Postat av: dorion

jag älskar när du skriver om smink, styling osv. :)

2009-02-03 @ 18:27:24
URL: http://www.nogg.se/tjockis

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0