Hur man omvänder en hetero-amerikan!




Gårkvällen slutade på gayklubben Lino tillsammans med Alex, Robbin och norrlands-bögen Tommy som är på besök. Och att vår Hetero-amerikan trivdes som fisken i vattnet gick inte att ta miste på, när han slutligen entrade dansgolvet, med några liter hallon-drink i kroppen.


Att han blev extra förtjust i vår norrlandskompis Tommy gick inte heller att ta miste på.... Men när vi kom hem blev det dock ett par vändor på toaletten och en kort "nap" då vi övriga inhalerade en god bakis-måltid.. Efter en stund hör vi från hans rum...

-Tommy, Hugg in!

(Tommy fattar inte vinken här, utan vrider sig av skratt precis som vi andra)

-Tommy, come and Hugg in!

När Tommy slutligen fattar vinken, gör han ett snabbt besök på toaletten, sen glider han ner under täcket med amerikanen.  Exakt vad som hände under täcket förtäljer jag inte här, men du får använda din fantasi. Jag kan dock berätta att båda hade en "trevlig" natt, och att det var en mycket nöjd amerikan som lämnade oss nyss, för att åka hem till Amerika ;)


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Va? Man ska inte ens gå in på hennes blogg...

2009-02-22 @ 13:02:50
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: William

Kan nog bli en spännande hemkomst om han länkade till din blogg till föräldrarna och polarna, "hos henne ska jag bo" och de sitter med google translate... jaja, kanske långsökt :)

2009-02-22 @ 22:01:16
Postat av: Puffi

Haha, ja nog skulle det bli en spännande hemkomst.. som tur är (för honom), så har jag inte lämnat ut min blogg-adress :)

2009-02-22 @ 22:15:47
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Androo

Omg haha var det han amerikanen som var på besök?! haha

2009-03-20 @ 00:15:08
URL: http://justtakeapill.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0