Jessica Simpson STOR-satsar på kläder för MULLIGA!

Bilderna på Jessica, som glatt meddelat att hon är nöjd och stolt över sin kropp, har kablats ut med utlåtanden som "osmickrande" och "mulligt", skriver Female First.

Nu lanserar Jessica Simpson en kollektion med kläder för alla kroppstyper enligt samma källa.


- Jag vill skapa kläder som passar alla figurer. Jag vet hur en illasittande klänning kan kännas, och vad det gör för självkänslan, säger hon. Och hon lovar samtidigt att hennes varianter inte kommer ha den effekten.


Jessica har redan en lyckad satsning på skomode bakom sig och adderar nu kläder för samma målgrupp - det vill säga alla kvinnor.

- Vi vill nå alla typer av människor, vilket vi gör. Vårt fokus är att det är du som ska bära kläderna och inte tvärtom, säger hon i artikeln.


- Om mina kläder, skor och accessoarer får dig att känna dig vacker är jag nöjd, säger hon till InStyle.

Källa: SalongK


Jag tycker att det är fantastiskt att en kvinna som tidigare varit en symbol för bantinghysteri, nu blir en förebild för sunda ideal.

Hon är har ju faktiskt bara blivit normalviktig. Jag kan gissa att hon blivit en storlek 38-40, vilket är HELT NORMALT, och inte alls överviktigt.

Det återstår att se om hon orkar stå emot medias press...

..Vad tror du?



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag tycker det är helt sjukt hur media har hållt på angående hennes viktökning.



Tycker även det är humor att dom misstänker att kändisar är gravida så fort dom gått upp 3 kg...haha ;)

2009-02-12 @ 18:24:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Fia

Jag hade inte ens sett att hon gått upp innan jag läste allt.Förstår inte vart hon är överviktig?!Om hon är tjock undra vad jag är då?! =O

2009-02-12 @ 22:10:29
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men absolut!!!! :D Stor Kram!

2009-02-13 @ 23:38:47
URL: http://dreamypix.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0