Stockholm --->> Berlin

Jag har packat, packat upp, packat om.... packat upp igen. Och hur jag än bär mig åt, så är mina väskor för små att rymma alla skor, smink, kläder och övriga prylar. Mitt handbaggae är så tungt att jag lär bryta en arm, eller två, i ett försök att lägga det på plats i den lilla takboxen i kabinen.

Klockan är nu strax innan klockan fyra på morgonen, och jag gör mina sista försök att få med mig det jag behöver. Min kompis från Berlin är här för att hjälpa med all packning, hennes flyg går på 07.15, så hon ska strax bege sig mot arlanda.

Vi dricker Te.

Hur länge blir jag borta?

Jag är så nervös...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska se att armarna kommer sitta kvar o att du kommer komma i ordning o på plats snart o glömma att komma hem igenblink...

Allt kommer gå bra när du väl e där..

Lycka till o hoppas allt går bra

/Jessi

2009-02-26 @ 15:45:56
Postat av: Emma

Tack sötnos!



Kommer lägga upp bilder på allt som händer här. Antar att ni får hänga med i all dramatik och på alla ävenyr, så håll i hatten!!

2009-02-26 @ 21:30:24
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller i hatten och väntar förväntasfullt på alla bilder o berättelser om allt kul och spännande du kommer göra och stötta på där nere...

Ta hand om dig..

Kram Jessi..

2009-03-02 @ 13:45:20

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0