Jag kom, jag såg, jag gick...

Jag kom precis från 7elvan, där 3 italienska turister stalkade den stackars blonda flickan bakom kassan, hon såg besvärad ut, och berättade att de varit där i tre timmar. Jag tog min kaffe och gick..

Nu är jag på jobbet. Jag letar lägenhet i Berlin, och jag har fått en del svar, så jag är glad över det...


Jag och Alex bråkar hela tiden. Jag vet inte, kanske man bara ska skita i det, och inse att vi bara sårar varandra och inte borde vara vänner..  Det blir värre för varje dag och  ju fler gånger vi sårar varandra, ju längre blir det tillbaka.

Ett förlorat förtroende, går nog aldrig helt att reparera. Kanske ska man då inse, att det bästa, är att bara gå vidare..?


Jag ska se det som en läxa.


Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0