Vad ska jag göra?

Jag har precis haft en jättetrevlig kväll.. Vi har gjort pizza, jag, Malin och Valentina. Malins man kom hem, och sag en film med oss.  När Valentina skulle hem talade vi lite ang lördagen, och vilken tid vi skulle mötas för att göra oss i ordning....

((Jag har pratat ihop mig med en hel massa personer, och vi ska träffas i ett av berlins mest kända kollektiv, där det bjuds pa middag, sen ska vi alla dricka vin och göra oss i ordning och ga till den legendariska Kitkat-Club))


Malins karl hörde diskutionen och freakade ut pa mig och Malin. Jag försökte lugnt och metodiskt förklara vart vi skulle och, att människorna där är väldigt trevliga och öppensinnade.

Han skrek pa mig och fragade hur jag kunde ta med Malin till frammande personer som jag inte ens känner själv. Jag sa att Malin inte är en hund, och att hon själv har ett val.

Da sa han surt, att denna gang tänker han inte ta av sig byxorna, och att om tjejen i dörren ber honom ta av dem, sa är det bara för att hon hatar arabiska killar. (Dom har en regel pa Kitkat som säger "No effort no entry"och har man normala kläder kan man bara komma in om man tar av sig byxorna.)

Men HELLO!! Vem har bett han att följa med? Kan vi inte ga ut utan att ha en psykotisk arab hängande i fotknölarna???!!


Enligt mig, sa borde Malin kasta ut honom med huvudet före. Han är en manipulativ mansgris med kontrollbehov, och ger henne hela tiden daligt samvete för saker som hon inte borde ha det för, han förminskar henne offentligt och beter sig allmänt konstigt, det är obehagligt!!

Det är Malins battle, och jag vill helst inte lägga mig i, utan lata henne göra slut pa eländet själv.. Jag hoppas hon gör det riktigt snart, för hon förtjänar sa mycket mer än detta.

Nu har de precis slutat braka, sa jag ska ga och prata med Malin..

...Vad ska jag säga till? Kan jag säga nagot som hjälper henne?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg åt henne som du tänker så ska du se att de löser sig..

Hoppas på bättring snart då...

kram /Jessi

2009-03-07 @ 15:13:19
Postat av: Mirry

Spana in Borås coolaste blogg och tyckt till i Dagens Fråga!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 10:46:54
URL: http://www.arntyochmirry.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0