Mini PC, BRA eller ANUS?

Ett tag sedan vi sågs va?! Jag ärligt förvånad att ni trots min illojalitet fortsätter besöka mig varje dag. Men jag älskar er ändå, fast jag inte bloggar hela tiden, det vet ni :) :P det är bara det att jag har ett liv att ta itu med, vilket inte är särskilt lätt alla gånger.

Min dator har varit sönder ett tag, så jag har bara kunnat använda datorn på jobbet eller Alex dator, som han själv för det mesta använder.. Men imorgon ska jag och sweethweart-pumpkin-baby-dog dra och köpa en ny., det ser jag fram emot. jag ska nog skaffa en liten söt dator, som alla andra gör just nu.


Funderar på denna (LG X110), den är jättesöt och finns i förgerna vit, svart och rosa.

Vore kul att höra dina åsiker om en dessa små datorer, är dem bra? dåliga?

Jag inbillar mig att man måste scrolla många webbsidor, efterssom skärmen är så liten, kan det stämma?


Jaja, i vilket fall, vi får se imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag var också supersugen på en minipc men nu har jag kommit på att jag tror jag skulle ha större användning för en spejsad mobil som man ändå kan surfa och blogga ifrån. Sedan har jag ju min stora, tunga bärbara hemma som stationär. Vad tror du om det?



Och scrolla, ja det måste man nog. Men sååå jobbigt är det ju inte. Bara om man typ ska fiffla i PS men det orkar ju inte de datorerna så bra ändå kanske.



Lycka till med köpet! Kramar!

2008-12-19 @ 10:09:11
URL: http://annuendag.blogspot.com

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0