Back in buissness och PERFECT smile :)

Förlåååt alla min trogna läsare!  jag har varit borta i två dagar och inte haft möjlighet att blogga något...

Jag och mina kompisar diskuterade vita tänder här om dagen.. Tänderna blir så gula med tiden av olika anledningar.. Jag blekte mina tänder för ca.tre år sedan, och då blev det stor efterfrågan bland kompisar och bekanta, så jag köpte in ett litet lager och sålde till bra pris. Jag sålde bland annat  10paket till en vakt som jobbade på LAB och Spy bar.. och 3paket till en taxichaufför som skjutsade hem mig efter krogen och massvis till kompisar, kompisars-kompisar, kompisars-kompisars-kompisar.. hihi.. osv.

Jag har återigen köpt hem några paket till mig och mina kompisar.. och om du som läser min blogg är intresserad av att köpa ett paket du med så kan du kontakta mig, lämna bara din mailadress i kommentarsfältet här nedanför så kontaktar jag dig.

image77

Fakta om tandblekningen:

*10ml 35% Karbamidperoxid-blekning
(räcker länge och bleker även de gulaste tänderna)
*2st formbara bettskenor
*Kartong med beskrivning (och support från mig om ni skulle undra över något, såklart!)

Man använder tandblekningen ca 30 min om dagen till man uppnår önskat resultat ca: 5-10dagar beroende på hur gula tänderna är från början.

Pris: -1pkt 299:- 
         -2pkt 499:-


Kram//Emma

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag köpte mina på Ica Maxi, blir det kris och du inte hittar några kan jag ju alltid skicka en påse :)

2008-02-27 @ 17:11:06
URL: http://mimmi84.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag vill ha två stycken, lämnar mailen!

2008-02-28 @ 00:20:32
Postat av: Anna

Hej Emma!
Jag hittade din blogg i dag och jag gillar den riktigt mycket=) Hur länge håller resultatet från tandblekningen? Jag är intresserad av att testa, vet att min bror gjorde något liknande för några år sedan. Ha det toppen! Kram /[email protected]

2008-02-28 @ 13:20:11
URL: http://apsb.blogg.se
Postat av: Benita

Hej! Har en fråga. Skadar blekningen emaljen på tänderna? Jag är lite rädd för hemma blekning men tycker att det är för dyrt att gå till tandläkaren och göra det. Jag vill prova så jag lämnar min mejl adress... Tack för en intressant blogg

2008-02-28 @ 17:32:52
Postat av: Emma

Hej Benita och alla andra! det tar ca 30min för emaljen att återhämta sig efter blekningen, under den tiden bör man inte dricka eller äta något. Jag har fortfarande fina och friska tänder, och har även varit på besök hos tandläkaren efteråt, jag har aldrig ens haft hål i mina tänder :D

Lycka till!

Mvh Emma

2008-02-28 @ 18:03:49
Postat av: Viktor Grahn

Trevlig blogg du har här, köper föresten gärna 2 st bleknings-kit.

2008-02-29 @ 10:45:05
URL: http://blogg.viktorgrahn.se
Postat av: Sanna

Jag vill gärna köpa ett paket! :)

2008-03-03 @ 22:05:01
URL: http://intostyle.blogg.se
Postat av: Marianne

Trevlig blogg! Kul att läsa.
Har du något tandblekninspaket kvar?
MVH Marianne

2008-04-18 @ 11:31:16
Postat av: linny

Hej Emma, säljer du fortfarande tandblekning? :) vad är det för märke på dom?

MVH linn

2009-02-23 @ 00:39:35

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0