I love shoes!

JAg älskar verkligen skor.. Och nu till våren är jag sugen på ett par bruna pumps och stövlar.. Jag surfade runt lite och hittade de här skorna som jag gillar:

                                                              

Pojkväns-stövel                       Festpumps                                            

Stöveln "Bern" finns             Denna sko är verkligen             
hos
www.duoboots.com      en av mina absoluta                                
Jag älskar verkligen            platå är verkligen hett                 
den hör stöveln. Den           i år. Dessa har jag redan           
finns i flera fina färger!         provat, och dom är så                 
och kostar 1500kr                                                 otroligt sköna! De kostar            
                                                 1000kr hos Bianco.                     
                                                
www.bianco.com                          
                       
                                                                      
          



 Allroundstöveln

Ska du endast investera
i ETT PAR skor nu till våren
så är det devinivt dessa du
ska köpa. Modellen heter
"Sicily" och finns att beställa 
i alla skaftvidder, vilket är
underbart, speciellt då det
ofta för mig är trixigt! att hitta
stövlar i bra storlek. Finns
från 30 till 50cm i omkrets.
Den finns just nu på REA och
kostar endast 1271kr hos www.duoboots.com

Har NI mer tips på bruna pumps, boots och stövlar vore jag evigt tacksam! Jag är ju trots allt skofetishist :P


Puss och hej så länge!


                                       
                                                                                                   


                                                  
                                             


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ääälskar också skor men har inte råd att frossa i dem så mkt. Hade lätt kunnat köpa 5-10 par om dagen om jag bara kunde ;)

Jag lottar gärna ut något smycke om jag får :D

Kram

2008-02-18 @ 09:01:28
URL: http://www.livetsomlinn.se
Postat av: Emma

Hihi, Ja, klart man önskar att man kunde köpa så många skor varje dag :P Skor kan man aldrig få för mycket av :)

2008-02-18 @ 14:51:23
URL: http://stylemma.blogg.se
Postat av: Ann

Utmaning! :P
http://kykyri.blogg.se/1203345089_skuggorna_ifrn_mac_ha.html#comment

2008-02-18 @ 15:48:29
URL: http://kykyri.blogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0