Landet, here I Am!

Jaha, allihopa! Nu har jag flyttat ut på landet, eller ja, nästan iallafall. Sen igårkväll bor jag i Orhem, hör på den va, haha :P

Jag invigde mitt nya boende genom att bjuda hem ett gäng glada talanger, Jag, modell-Jannike, makeup-Petra och foto-Ryan, plåtade mode tillsammans i källaren här på gebers. Trots att vi fnittrade bort halva dagen så hann vi ändå med 4stycken olika stilar. Och resultatet kommer bli sjukt bra. det vet jag redan, för jag sneglade i kameran lite :P Postar resultatet sen när jag får bilderna så får ni se :)

Det hela firade jag sen med att knäcka en burk "försvarets ärtsoppa", hihi, det var det ända jag hittade i kylskåpet, måste nog handla imorgon :)

Nu ska jag vila lite framför teven.

Puss och hej!

Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0