Shlagerfest hos Alex ikväll och bilder från senaste plåtningen

Ja, ikväll är det shlagerfest hos Alex dårå. det ska komma en hel del folk har jag förstått: mina favvisar Ida och Marcus bland annat, och malin. vickan och Robin som i sin tur har bjudit med sig Blondinbella(!) Jag är lite skeptisk mot henne. På något vis, hoppas jag att alla fördomar jag har om henne, ska infrias så att jag får skriva ett saftigt inlägg om hur hon betedde sig, och om vilka dumma saker hon sa... :P Men jag är självklart öppen för att ändra min uppfattning och svälja min stolthet om det skulle vara så att jag gillar(!?) Bella! Vi får väl se hur det blir :P

Passar även på att lägga upp lite bilder från min senaste plåtning. Lite backstagebilder från plåtningen hittar ni på www.ryans.blogg.se modellen jannikes sida är www.Jannike.se och Tjejen som sminkade denna gång var Petra som undervisar på skolan www.mariart.se  Tack även till Rambo, Kari och Natahlie som assisterade under dagen!


image18


image19


Hoppas ni gillar dem!

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jävligt snygga bilder måste jag säga!

2008-02-16 @ 19:35:47
Postat av: Wysteriia

Åh tack så jättemycket :D

Grymt snygga bilder det där :D

2008-02-16 @ 20:17:41
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Linn

Jättefina :)

2008-02-18 @ 08:56:37
URL: http://www.livetsomlinn.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0