Snyggaste skorna! Måste ha!

image220image221
Din sko: 449kr


Hej! Emma Nolander heter jag och jag är skonarkoman.. (Det är nu, Ni i en apatisk kör instämmer och svarar: Hej Emma!)

Dessa skor hittade jag hos Wysteriia. Jag bara älskar dem. Jag måste ha dem. När Alex läser detta så kommer han tvångsmässigt att strypa mitt Cash-flow, och tvinga mig att jobba ännu mer bara för att jag inte ska ha någon tid över för att gå till stan... Han tycker jag har för många skor... Jag vet att han tycker det.. Men man kan inte ha för många skor. Skor och väskor, är underbara. Hur tjock eller ful man än känner sig och även om man lagt på sig några kilon så sitter dom ändå alltid lika snyggt, ellerhur?!

Håll med nu!! MINST ett par skor i månaden kan man väl få unna sig iallafall!!?
 
Faktiskt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Missankre

Hejsan
Catharina här igen, jag undrar om du kanske har tid på tisdag och skulle vilja styla mig inför min skiva jag har...
jag älskade din sminkning och håruppsättning och undrar om du kanske har tid?

Hoppas allt är bra med dig!

Kramar

2008-05-11 @ 22:48:29
URL: http://missankre.blogg.se

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0