Ferrari lack!

Vem vill inte ha skinande Ferrari-röda naglar?! Jag fick det här lacket i min godiebag från Ebba på Loreal. Jag har fått flera kommentarer, för den snygga färgen, och jag gillar att det glänser så mkt, utan att för den delen inehålla pärlemor och skimmer.


Lòreal - Resist & Shine


Eftersom jag är lat, och jobbar med det jag gör, så blir naglarna lätt fula om man inte sköter dem, så det är bra att använda lack som håller, så dom inte ser ut såhär efter någon dag eöller två.


Såhär blir resultatet, helt utan över/under-lack. Superfint tycker jag! Och håller gör det rätt bra. Minst 4-5 dagar iallafall! Färgen som jag använde heter no: 500

Kram!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Ooooh, I like! Mina naglar ser ut som...ja,jag vet inte vad just nu. Vill ha dina! :P Ha en fin kväll!

2008-11-12 @ 20:36:09
URL: http://annuendag.blogspot.com

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0