Freaky sunday!

Den största delen av söndagen spenderade jag i sängen, sen klev jag upp och lade mig framför teven, jag tyckte synd om mig själv, för att gårdagen var så misserabel. Jag tröst-åt det sista av chipsen och godispåsen och beklagade mig för Alex.

Robbin skulle tydligen ha en liten get-together på Patricia, och Alex övertalade mig att följa med dit, vi skulle äta lite god mat, dricka lite vin och umgås. Dom flesta av oss beställe Grillad Sej med syrliga rödbetor, som sevitrisen rekomenderade... Hmm.. Ja, Jag skulle mer beskriva det som smaklös, vidbränd, fiskbulle med sur jävla sallad på rödbetor och ärtskidor. Fy vad äckligt det var! Som tur var kostar maten bara halva priset på söndagar, för jag skulle fan inte betala 239spänn för den där skiten! Kvällen artade sig ganska bra och jag blev kompis med den roligste lilla kinesen ni kan tänka er, hon hade opererat sina bröst jättestora, och hade ett temperament som skulle få Persbrant att blekna i jämförelse, hihi!

Alex fick ett ragg, som jag också blev stormförälskad i :) Nja, inte förälskad, men jag tyckte om honom massor, och jag hoppas att dom gifter sig nom en snar framtid! Lucaz heter han, och han jobbar som Discotransa på halvtid.. Denna kväll hade han dock lämnat bad-anka-peruken hemma.. vilket nog var tur, för annars hade han nog inte träffat alex, som brukar vara lite blyg för transor.


Lucaz som sitt alter ego Dorzia Deluxe när han/hon spelar golf. www.rainbowsisters.se

Och vi dansade med alla andra roliga människor som Killen med den randiga jackan och pälsmössa, Den roliga kinesen, Den snygga ryssen och Alla andra, vi hade jättekul! Dom spelade Spice girls-Wannabe och Alla var som i extas! HAha!

Alex glömde Kamera-laddaren i amsterdam så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder (även om jag skulle vilja)








Kommentarer
Postat av: Daniel

Nästa gång får ni ta mej me!

2008-10-07 @ 15:27:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Wysteriia

Låter som en kul kväll :D

2008-10-07 @ 16:06:30
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Hade gärna haft praktik hos dig men det gör nog inte så jag kan betala räkningar o hyra ;)

2008-10-07 @ 19:23:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

O jag frågade ju ams om praktik...meeen för det måste man ju vara HELT arbetslös i 3 månader..jag hobbar typ 6 dagar denna månad? :P O här är jag villig o jobba 5 dagar i veckan får en skitsumma...men neeej då..dumma ams :P

2008-10-07 @ 19:24:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: AMAIA LAYLA

Roligt att du läser den! Är inne här rätt ofta själv också :D

2008-10-07 @ 21:06:43
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0