Realitycheck.. Sick as hell! Och gamla bilder.

Vaknade i går morse med något som kändes som Sahara i halsen, den är torr svullen och gör fruktansvärt ont.. Fy! Tur att det var en lugn dag på jobbet, för folk verkade ha annat för sig än att handla fantastiska smycken.

Alexanders mamma kom förbi i i butiken, och tvingade mig att följa med henne hem, hon sa att hennes hemoröjjder gjorde ont, så hon ville att jag skulle hjälpa henne med hundarna.. Där somnade jag sent och delade soffa med en bufflig och sällskapssjuk dobberman, vid namn Takita.

Det blev en sen kväll, då vi satt och kollade på bilder från åttiotalet. Det var med skäckblandad förtjusning som jag såg på bilder på Alexander, då han uppskattningsvis var i 12års åldern. När han vältrade sig i en hög med armband och örhängen, som hela familjen, flera grannar och vänner hade ängnat hela sommaren åt att tillverka, och som skulle säljas på Åhlens, och HM.. Herregud..HAha.. Jag ska ta och scanna in bilderna någondag :P


Puss så länge! /Puffi






Kommentarer

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0