Goodiebag från Lòreal!

Loreal true match


Jag ska ta hand om Ebba och Christoffers (Alex bror) katter i veckan. Ebba jobbar på Media-avdelningen på Lòreal, hon är en riktig snällis, så hon kom förbi med en fullspäckad goodiebag med produkter från Lòreal, innan hon åkte till Aten med jobbet. Den påsen gjorde min dag, jag räknade till hela 23 produkter! Lyllos mig :) :P Hade tyvärr inget batteri i kameran, då Alex tagit med laddaren till IBIZA, och han kommer hem på tisdag, tror jag.

Ett plus är även att dom bor precis brevid jobbet, så jag kan sova längre på morgonen. Och bada Jacuzzi när jag kommer hem på kvällen ;D


Tänkte även göra lite recentioner på produkterna jag fick, som tack :) Och även lotta ut en och annan produkt, Bland annat en ny fantastsk mascara som enligt Ebba kommer på markanden först om några veckor :)

Min nya personliga favrit är Nutri Bronze, en ansiktcreme som gradvis bygger upp en fräsch färg i ansiktet. Den gör huden silkeslen och väldoftande, ett bättre alternativ till färgad dagcreme, tycker jag :) Jag måste även erkänna att jag förbrukat en och annan Lòreal-mascara, sedan jag började sminka mig, för ca 10år sedan :)



Vore kul att veta, vad du har för skönhetsfavoriter från Lòreal!?


Kram/ Puffi


Kommentarer
Postat av: Malin

fniss Jo, bland annat ;) Det betyder ju inte att jag tycker det är dåligt, det du gör, tvärtom!

Kul bara att jag med mina flummiga idéer får ta plats bland er proffs :D

2008-09-25 @ 09:22:45
URL: http://dreamypix.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Va..present på väg? Till mig?

2008-09-25 @ 13:05:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Ann

Jo en och annan produkt ifrån Loreal har man väl använt, mestadels mascara, men jag har nog två lipgloss ifrån Loreal också.

Jag har aldrig ens tänkt på att testa deras ansiktscremer, kanske skulle prova :)

2008-09-27 @ 07:23:29
URL: http://kykyri.blogg.se/

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0