Anger Management och Marängswiss

Nu ska jag köpa skräpmat på korvmojjen brevid jobbet,  sen ska jag träffa Sandra för att inhalera en Marängswiss. Efter det ska vi ha vårat sedvanliga deeptalk, där vi kommer fram till många bra insikter tillsammans. Man brukar känna sig som en ny människa efteråt :)

Jag har bråkat lite med Alex idag, så jag ska skriva honom ett brev och berätta vad jag känner. Jag kom 45min sent till jobbet så ha avskedade mig imorse, gissa hur många gånger det har hänt förut?! Ibland har jag blivit avskedad på grund av att jag inte gör som han säger, andra gånger helt enkelt för att jag finns till. Vi behöver prata :) Men det är som om den skit han samlar på sig under en lång tid alltid går ut över mig på ett eller annat sätt, men jag kan ta skit, och jag gör det gärna för hans skull, men vi både borde nog båda gå en kurs i "Anger management".


Jag och Alex på kontoret.


Jag och Alex på ansiktsbehandling



Puss! /Puffi

Kommentarer
Postat av: sweetiie

Åh skulle också vilja bli ompysslat!:)

2008-09-14 @ 01:52:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Sweetiie

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0