Surfa på soffor - Bli en couch surfer!

Hänger varje dag på en community som heter CS  (www.couchsuring.com). Det är en fantastisk sida om man gillar att resa. Här kan du lätt resa, utan att åka bort, som jag har gjort...

..genom att ta emot resande människor hemma hos mig!! Min första Soff surfare kommer imorgon. Han heter Rob Richardson och kommer från USA. Han ska stanna hos mig lördag- Söndag. Och jag ska visa honom runt i stockholm.

Jag är självklart lite nervös att bjuda hem en främmande människa, bara sådär, men jag tror att det kommer att bli astrevligt :) Dont Yah think?

Såhär ser han ut..


Jag är säker på att detta är ett roligt och nyttigt sätt att lära känna nya människor, kanske från olika kulturer och bakgrunder.. Jag får uppdatera ang detta på söndag, så får ni veta hur det gått :)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Jejje

Hejhej

Den sidan http://www.viraltrafik.se/?Puffistar funkar inte för mig, vart kommer koden man ska skriva upp??

Snygg blogg du har =)

2009-02-21 @ 12:07:31
URL: http://jejjeen.blogg.se/
Postat av: Nicole

hej :)

så du är oxå en soffsurfare? :) Jag och min vän hittade sidan strax innan vi flyttade till London och tänkte att vi skulle pröva på - var sjukt intressant upplevelse haha. Man kan liksom aldrig riktigt veta vad man får.

Första gången bodde vi hos en kille som log EN gång under hela tiden vi var där - det var när vi sa hejdå.

Andra gången bodde vi i en squat.



Lycka till med din :) Och fin blogg btw!



2009-02-21 @ 18:05:42
URL: http://aeroweth.blogg se
Postat av: Isabella

Jag älskar CS! Har varit medlem ett tag men bara tgit emot en tjej och inte utnyttjat dte själv (än). Min sambo är dessvärre inte lika begeistrad över det hela så därför blir det inga soffsurfare hos oss :(

Kul förresten att du fortf läser min blogg trots mina sällan-uppdateringar. Lovar att läggain muffinsbilder asap för din skull!



Kram!

2009-02-25 @ 15:07:02
URL: http://annuendag.blogspot.com

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0