Update!!



Det var massa folk här igår, och vi höll igång fram till klockan sex på morgonen...
Så jag har varit ganska trött hela dagen.. Trots det så har det varit jättetrevligt att ha Rob på besök :)

Vi har gått runt hela stan, och jag har visat globen, slottet, rosenbad, stadshuset, gamla stan, hammarby sjöstad och massa annat. Det har varit kallt, och vi har gått långt men vi har pratat mycket, och vi hann till och med ta en öl på O`connels i gamla stan...

Rob ligger i sitt rum och tar en nap, och själv funderar jag på att göra detsamma.. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej =) på tisdag kl 20:00 är det seriestart för "den rätte för rosing", är du en av dom som sitter bänkad framför tv:n och kollar?

2009-02-21 @ 22:21:57
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 16:48:33
URL: http://djurförsäkring.net

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0