En köns-stympad kastrat(!?)

Det här året går vi hela vägen, och skickar inte bara en kvinna som ser ut som en transa, detta året låter kvinnan även som en man, en man i målbrottet..

Även om låten igentligen är bra, så blir jag  förskräckt och nästintill äcklad när jag hör kvinnan(!?) växla från svajjig bas-röst till att låta som en köns-stympad kastrat! Nä fy fan!

Sveriges eurovisionlåt - La voix
 

Även om jag bor i Tyskland, och kan rösta på sverige, så kommer jag att välja att rösta på Norges bidrag, som jag tycker är helt fantstiskt.. Den är glad, kärleksfull, och det är en liten söt kille som sjunger.

Norges eurovisionlåt -  Fairytale

Kommentarer
Postat av: Tarziii

ahahahaha köns-stympad kastrat xD

2009-03-24 @ 19:20:22
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller inte me dig alls kan jag säga..de e väl skönt att vi har en låt som inte e som alla andra låtar vi skickar iväg..som låter likadant varje gång..O om denna låter som en köns-stympad kastrat så hur såg då charlotte perelli ut?? Jo som en transa..men de gillas tydligen..suck

2009-03-24 @ 19:40:04
Postat av: Puffi

Ett unikt val hade varit Caroline af ugglas med låten "Snälla snälla", vilken jag tycker är helt fantastisk..



La voix, är dock stöpt i samma form som alla andra svenska schlagerlåtar det senaste decenniet.. Präktigt, storslaget och med en liten tonartshöjning på slutet.. Är det bara jag som tycker det är lagom tjatigt?!

2009-03-24 @ 20:31:44
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den e ju inte i närheten av de vanliga låtarna sverige skickar vidare..de e ju faktiskt opera i låten så jag kan inte förstå hur du kan tycka att den e som de andra låtarna vi skickat förut..



Caroline ag Ugglas kunde vi ju inte skicka vidare..hon såg ju ut som en heroin missbrukare fast dock me en bra text..men asså hade vi skickat henne hade vi ju aldrig mer haft en chans..



Sammanfattat...nej jag håller inte ens me dig lite!!

2009-03-25 @ 15:08:51
Postat av: Puffi

Caroline fick näst högsta poäng av den internationella juryn.. Hon sjöng från hjärtat, hon och låten var intressant och mycket musikaltisk.



Och nej, du behöver inte hålla med mig :)

2009-03-25 @ 16:30:56
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men jag skulle skämmas om hon blev skickad vidare som Sveriges vinnare..anser som sagt inte att hennes låt e dålig utan just bara att hon ser ut som en heroin missbrukare..

2009-03-25 @ 21:18:30
Postat av: Puffi

Är det bättre att se ut som en plastig transa?

2009-03-26 @ 14:04:52
URL: http://stylemma.blogg.se/
Postat av: carolina umeå

håller med dej emma, det här kommer inte gå hem

man som sagt jag ska då rösta på norge alexander så sjukt bra och sjunger från hjärtat hur tänker sverige... it's a shame

2009-03-26 @ 23:18:22
Postat av: Joe

interesting.........

2009-04-29 @ 11:47:44
URL: http://www.joespoppydream.com

Har du nåt att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0